Wednesday 1 April 2015

" I wish I could go back in life "

" Some nights I wish I could go back in life not to change shit , just to feel a couple things twice." - Drake 

Uneori , stau si respir adanc , ingrozita de un moment sau altul al vietii mele , in care am fost si n-as mai vrea sa ma intorc . Privesc la mine insami si-mi dau seama ca am fost , poate de prea multe ori , trista dar sunt si , poate un pic , mandra . Am trecut prin toate , uneori mai bine, uneori mai rau , am avut prieteni dar , in ciuda acestui lucru , seara ,  ma aveam doar pe mine . Ranile mi le-am vindecat singura , rugandu-ma la Dumnezeu sau rugandu-ma pe mine insami sa trezeasca puterea ce stiam ca zace in mine . Am avut poate nevoie de lacrimi insirate pe covor si pe foile pe care-mi scriam amarul , am avut nevoie uneori de somn si muzica iar alte ori , am avut nevoie sa fiu singura.
Privesc catre ce-a fost , ce-am trait , si ma cutremur . 
Daca as fi din nou acolo , poate ca as face altfel , poate ca as actiona in asa fel incat sa nu-mi mai imbatranesc inima cu trairi grele , dar cum sa-ti intelegi durerea daca n-o simti , intai , din plin ?
Nu stiu inca daca sunt ori mai resemnata , ori mai invatata . Invatata ca viata e grea , dar nu imposibila , invatata ca nu am nevoie sa-mi spuna nimeni cine sunt caci eu stiu mai bine , invatata ca e de preferabil sa nu-ti lasi inima sa simta daca nu esti pregatit sa inveti sa suporti durerea si resemnata in privinta oamenilor , caci in fond , cu totii suntem la fel de slabi si nesiguri , dar mai ales , egoisti . N-o sa se opreasca nimeni din drumul sau ce se departeaza de al tau , chiar daca stie ca-ti rupe inima . Nu e nevoie sa ai pretentii de la nimeni , niciodata fiindca vei fi , vesnic ,dezamagit si ce e mai important de atat e ca oamenii se schimba , chiar si cei mai buni prieteni . Oamenii se schimba si uneori , se uita , dar nu si durerea .
Am inteles lucruri .. dar imi lipsesc , atat de mult , altele .
Cel mai mult imi lipseste sa fiu din nou copil , sa fiu departe de tot ce-i gresit pe lume , sa cred inca in povesti si in existenta acelui timp infinit , sa nu stiu ca acolo , afara , oamenii poarta razboaie , cu ei insisi si unii cu altii si ca intr-o zi , voi intra si eu acolo fara sa ma intrebe nimeni daca sunt , sau nu , gata . Asa ca as da orice sa fiu copil , pe vremea cand nu-mi dadusem inima atatora ca sa o strice , in timpul in care eram intreaga sufleteste si cand nu simtam ca daca ma atinge cineva , ma prabusesc . Cand nu imi era frica de oameni , sau de iubire , cand lasam in inima mea sa intre valuri de lucruri si trairi , cand nu eram , ca acum , doar o imagine fragmentata. 
As da timpul inapoi sa ma duc din nou la bunica , sa ma ascund printre copaci si sa mananc paine calda de pe plita iar seara , inainte de culcare , sa stau afara in raceala serii , sa ma invaluie natura iar eu  sa privesc spre stele , sa incerc sa inteleg ce se ascunde in spatele lor . Cum se face ca am fost atat de putin fericita cand aveam atat de mult ...
M-as intoarce inapoi  doar sa simt din nou fericirea ce doar acei cativa care acum nu mai sunt in viata mea , au reusit sa mi-o dea . Sa fim din nou impreuna , sa fim iar in vremea in care nu stiam ce rau ne vom face unii altora , cate vorbe grele ne vom spune si ce rani ne vom lasa , fara sa stim ca aveam sa iesim din acele zile si vom ajunge in acest prezent , cand suntem doar straini ce ne mai amintim , uneori , unii de altii .
As vrea sa ma intorc in zilele frumoase de vara , cand stateam sub stele si-as mai vrea , sa simt de un infinit de ori , momentele mele de pace . As vrea sa ma indragostesc din nou pentru prima oara , chiar daca acum , cuvantul dragoste , ma sperie.
Si mi-as mai dori sa pot scrie din nou mai mult si mai sincer , sa-mi para a mea viata , mai usoara .
Ascunsa

1 comment:

  1. Orice am face și oricâte regrete am avea,nu ne vom putea întoarce niciodată unde am fost și nu vom putea da niciodată timpul înapoi. Știu,toți ne dorim asta la un moment dat.De aceea trebuie să avem grijă la orice lucru pe care îl facem-cu mare părere de rău spun că poate,îl vom regreta mai încolo.

    ReplyDelete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu