Tuesday 17 March 2015

?





Sunt un dezastru , stii . Sunt zile in care nu pot sa ma adun , in care ma trezesc gandindu-ma la momente urate , in care nu stiu de unde sa incep si cu ce sa termin , zile in care mi-e teama sa iubesc . 
N-as putea sa-ti spun niciodata felul in care m-am simtit , imi e frica sa-ti arat cat sunt de slaba , sau cat am fost , imi e frica sa-ti spun ca daca as avea posibilitatea sa iubesc fara retineri , te-as iubi pe tine , dar nu mai pot , mi-e prea frica . 
Uneori as vrea sa plang si sa-ti spun de ce gresesc deseori , de ce simt nevoia sa fiu sufocanta , de ce am vesnica teama ca o sa pierd ceva , de ce sunt asa schimbatoare si cat de mult pot sa ma supar pentru lucruri inutile , de ce nu pot sa-mi cer scuze .. 
As vrea sa-ti spun ca am fost ranita , dar toti am fost nu-i asa ? As vrea sa-ti spun ca n-am nicio idee ce sa fac , vreau sa ma apropi de tine dar asta inseamna sa ma ranesti si , posibil , sa nu ma iubesti , adevarul e ca m-am saturat sa nu fiu iubita , vreau doar sa stiu ca cineva va fi acolo pentru mine cand nu voi merita , vreau sa stiu ca ma iubesti . Fiindca  sunt atat de nesigura incat n-as indrazni vreodata sa ma mai apropi de cineva care nu ma iubeste , am facut asta si am gresit , dar de unde sa stiu daca trebuie sa ma opresc acum , cat mai pot , sau sa am rabdare . As vrea sa-mi spui tu ce e mai bine , dar mi-ar fi frica ca s-ar putea sa-mi zici sa plec . 
Nu pot sa-ti spun nimic , nu ma recunosc in ceea ce scriu , ceea ce fac , tot ce-mi doresc e sa "fim" ceva dar mai mult de atat , imi doresc sa fiu fericita , nu am nicio idee cum sa fac asta . Nu pot sa scriu , sa iubesc , sa simt , sunt un dezastru , stiu .  

Ascunsa

No comments:

Post a Comment

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu