Wednesday 18 March 2015

Ataraxie

" Tu ramai , la toate , rece . " - Mihai Eminescu 

Unii oameni nu sunt facuti sa detina o inima .Presupun ca viata nu tine cont de dorintele noastre , sau cel putin , nu de ale mele .
Am trecut prin destule si credeam ca voi fi bine indiferent de ce mi se va intampla de acum , am devenit ce-i drept , relativ impasibila . Pana la un punct .
M-ai mintit si nu stiu de ce scriu aici ca si cum ti-as spune tie , poate din frustrare , dar mi-e scarba de blog-ul asta la fel de tare cum imi e de toti oamenii despre care am scris vreodata .. N-am mai simtit asta inainte ,  , am fost ranita dar voi erati parti din mine si mi se pare normal sa va acord aici un loc , doar al vostru ,dar acum nu-i nimic .
Cand deschid blog-ul asta , mi-e groaza . Si de data asta , nu de mine , poate doar putin . Ci de voi . M-ati schimbat , m-ati ranit , m-am urat si m-a durut fiecare secunda si azi , desi m-am obisnuit cu absenta asta veche , inca ma doare . Eram idiferenta si rece asupra oricarui lucru ce continua sa ma loveasca ... mai putin la minciuna asta .
Am plans .
Dar ceva s-a schimbat , fiindca puteam sa ma opresc , eram destul de puternica sa nu plang , dar m-am lasat in voia durerii , asa ca m-am asezat umilita pe covor , cum obisnuiam sa fac , si am plans .
Am plans pana am adormit si din toata durerea asta , mi-a facut placere , totusi , sa plang . Adunasem prea multe si am avut nevoie de un motiv puternic sa pot sa imi demonstrez mie insami ca tot slaba si proasta sunt. Asa ca m-am descarcat pana am adormit , ca sa ma pot trezi si sa plang iar si iar si iar . Am terminat acum , cu plansul , cu tine .
Simte-te mandru , ai castigat increderea mea , m-ai facut sa imi pacalesc inima deja fragila ca s-a ivit " speranta " dupa care urla toti , ca esti special si diferit si bun . Dar nu esti , probabil nimic din toate astea si poate ca nici eu nu sunt , dar macar eu nu mint si nu promit .
E in regula , imi doresc sa se termine totul aici , oboseala , speranta , tristete , oboseala din nou.Am terminat.
Nu mai pot si nu mai vreau sa ma simt asa din nou , nu mai ai nevoie de mine , am inteles , dar nici eu n-am sa mai am , de nimeni . Am ajuns sa regret fiecare persoana care mi-a intrat in viata , caci la urma urmei , n-am amintiri frumoase acum si da-mi puterea sa plang , ca am prea multe motive .
Si zapada asta ... a venit chiar acum , chiar in ziua asta , 18 , special sa-mi tortureze mintea cu tot mai multe amintiri si as fi vrut doar sa ma bucur de fulgii mari , asa cum am facut mereu , pana acum .
Mi-ar placea sa scriu despre cat de nedrept , greu si trist imi pare totul , dar nu mai pot si nici nu mai regret asta , daca as putea sa-mi sterg amintirile la fel de repede cum as putea sa-mi sterg blog-ul , n-as ezita.
Imi doresc de acum inainte singuratate si carti si orice imi va face mintea sa UITE , macar cateva clipe , tot . Nu mai vreau si nu mai pot , alti oameni ? Stati , toti , departe . Nu mai primesc pe nimeni.

Ascunsa

No comments:

Post a Comment

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu