Tuesday 21 October 2014

Din viata

" You were born with the ability to change someone's life , don't waste it. "
Ieri am plans .
Am plans pentru un strain caruia , cu putin timp in urma , am indraznit sa-i zambesc . Un strain care m-a facut putin fericita dar care , mai devreme sau mai tarziu , urma sa dispara , idiferent de cat mi-as fi dorit eu sa ramana . Acest cineva nu ma cunoaste , nu e interesat sa ma cunoasca si nu ii pasa de mine , e un strain cu o viata a lui , separata de a mea . Cu un trecut si un prezent de care eu nu apartin , cu idei , vise , povesti de dragoste ratate pe care eu nu le cunosc , la fel cum nici el nu le cunoaste pe ale mele .
Suntem doar doua chipuri ce s-au intalnit ocazional , ce au schimbat cateva cuvinte , cateva melodii si doar atat . Poate m-a facut sa zambesc , poate si eu am facut la fel , dar lacrimile nu mi le cunoaste , nu m-a vazut ciufulita , nearanjata , in pijamale , trista si singura . Nu-mi cunoaste felul de mancare preferat si nici ziua de nastere , atunci cand tac nu intelege de ce iar cand vorbesc mult poate nu vrea sa ma asculte pentru ca , este un strain .
Iar eu am plans din cauza acestui strain , lacrimile au continuat din mai multe motive , dar el nu trebuia sa se afle printre ele .
In schimb , pentru prietena mea cea mai buna , care a fost intotdeauna acolo , care mi-a iertat greselile si mi-a apreciat calitatile , care imi stie secretele si sperantele , povestile si lacrimile , pentru ea , care ar face totul pentru mine , nu am putut plange .
Nu am plans desi aveam motive , nu am plans desi ea , mai mult ca toti , mi-ar fi meritat lacrimile . Despre asta e vorba , despre felul in care stiu si nu stiu deseori sa realizez ce e cu adevarat important si ce nu . E greu sa faci diferenta intre oamenii care chiar merita tot interesul si toata dragostea ta dar , deseori , chiar si atunci cand este limpede , oamenii fac greseli , unele pot fi ireparabile . Imi cer scuze pentru postarile rare , dar dintr-un motiv necunoscut mie , calculatorul meu nu prea ma lasa sa mai scriu , voi incerca sa rezolv si.asta . Cat despre absenta mea pe blogurile voastre , ei bine timpul e prea putin , dar ma voi revansa , nu v-am uitat . Ascunsa

1 comment:

  1. Anul trecut am făcut la fel...atât de mult mă regăsesc în tine!

    ReplyDelete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu