Monday 21 July 2014

Prezent frumos


Life is too short to wake up with regrets , so love the people who treat you right. Stop stressing the ones who don't.

Viața este precum un Montagne russe , întotdeauna imprevizibilă , întotdeauna încâlcită și cu foarte multe urcușuri si coborâșuri . Uneori , viața este atât de imprevizibilă încât , atunci când ești în vârf , când ești cuprins de cea mai imposibilă fericire , nici macar nu te aștepti ca într-o simplă nanosecundă  să cobori în cele mai adânci întunecimi ale tristeții și să nu știi când vei mai fi iar în vârf sau dacă vei mai fi , cât îți va lua acest drum , ce lecții vei învăța și mai ales , cine te va însoți în această călătorie , dacă vei merge singur , cine va pleca , cine va rămâne . 
Dar trecând peste introducerea mea sofisticată , am realizat că sunt și eu , probabil , ca majoritatea muritorilor , egoistă și trădătoare . Exact persoana care atunci când dă de bine  nu mai are grijă ca nu cumva să uite ceea ce a ajutat-o când i-a fost mai greu și , probabil , de aceea n-am mai scris , pentru că mi-e bine .

Pentru că am început să scriu într-un moment de tristețe și pentru că cele mai multe pagini le-am înnegrit atunci când m-a durut mai tare , atunci când a fost de plâns , atunci când am fost mai singură . Acum tind să cred ca viața mea nu mai e așa . Introducerea cu Montagne russe-ul n-a fost așa , ca să fie , a fost pentru că sunt conștientă că aceste momente de bine sunt cronometrate , ca probabil mă voi trezi cât de curând acolo jos și că poate voi fi singură . Dar ce-ar fi viața fără micile ei trucuri , capcane și fără acel neașteptat ? 
Am sincere regrete pentru ceea ce fac , pentru că mi-am promis să scriu , să mă rog , să citesc mai mult căci cu cât te ții mai strâns de toate acestea , cu atât ajung să-ți fie mai dragi și mai esențiale  iar cu cât le faci mai puțin , cu atât ajunge să-ți fie mai greu să te reapuci ... Nu aș vrea să pierd asta , aș vrea să-mi dau silința și totuși nu cred că asta se va întampla deoarece este vorba despre mine .
Trebuie să știți că în ultima vreme am fost destul de ... bine . Am încheiat o relație care probabil era nepotrivită doar pentru că un anumit el , cunoștintă de aproximativ trei ani , prieten bun cu care nu m-aș fi gândit vreodată să trăiesc ceea ce se întâmplă azi a intrat în viața mea cu conversații la telefon până la patru dimineața , conversații cam romantice și cu alte lucruri ce au început să facă inima mea să bată ceva mai alert iar ochii mei să-l privească ceva mai diferit ca până acum , ei bine , asta e , lucruri de genul se întâmplă , căci vorbim despre o adoleșcentă , și cam așa am eu un bun prieten transformat în iubit cu care pur si simplu am început să "fiu" , fără cuvinte care să oficializeze asta , ci pur si simplu... s-a întamplat.
Mai multe detalii despre asta nu îmi doresc sa dau acum  dar gândindu-mă că aceste lucruri mi se întâmplă mie , fata care nu se pricepe la relații mă fac să mă simt diferită , schimbată.
Dar e bine , e frumos și ciudat și diferit... și greu și tare ma tem că voi ajunge iar să sufăr , dar nu despre asta vorbesc acum .
E vara , una ploioasa și mă simt bine , de la unele ieșiri în oraș  la statul pe bancă pe o anumită stradă , la mâncat ciocolată cu A. la ea acasă până adorm la telefon cu el , sau pana îl aud pe el cum doarme și adorm astfel , zâmbind . Uneori mă găsesc rătăcită în cea mai delicioasă-enormă cutie de înghetată  sau printre rândurile unei super-cărți sau pe tumblr sau pur si simplu stând , iar asta , asta e vara și îmi place la nebunie , aș da orice să nu se termine .

De asemenea vreau să spun că am devenit foarte pasionată de citate . De fapt , mereu mi-au plăcut dar in ultimele săptămâni au devenit ceva existențial așa că am fost nevoită să umplu un carton gigantic cu citate de-a lungul câtorva ore și mai am câteva sute adunate din cărțile citite în calculator si peste tot . Iar cartonul e acum pe perete și le citesc iar și iar așa că am decis ca la fiecare postare să caut un citat potrivit . 
Cam asta e rezumatul vieții mele , e un prezent frumos . 
Ascunsa 

2 comments:

  1. Ma bucur si eu de prezentul tau frumos, sper ca si viitorul sa fie la fel! >:D<

    ReplyDelete
  2. Postarea asta m-a făcut atât de fericită pentru că am înțeles-o cu tot sufletul.

    Îți doresc o vară infinită; a mea este foarte bună până acum.

    ReplyDelete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu