Tuesday 31 December 2013

Urasc Revelioanele ( Ascunsa 2013 )

  Am zis " As vrea ca de Revelionul asta sa nu mai stau cu parintii mei . " Asa ca trebuia sa stau singura , dar parintii mei care au plecat de acasa m-au cam obligat sa merg in alta parta unde nu m-as duce pentru ca imi e indiferent daca stau singura sau cu persoane de care oricum nu-mi pasa.
O sa stau cu unii cam de varsta mea , pe care-i cunosc  , si va trebui sa par vesela pentu ca altfel voi fi fitoasa.
Iar eu nu sunt vesela. Sunt scarbita , de mine , de revelioane , de tot si de toate.
Scriu in graba , trebuie sa plec , voiam sa ma plang mai mult despre cat de aiurea ma simt , am citit postarea de anul trecut : Aici si imi dau seama cat de schimbata eram . Pe atunci eram vesela si incantata , acum ... ei bine da , o sa explic maine sau alta data ce cred despre anul asta pentru ca acum nu am timp.
O sa ma gandesc cu dragoste la toti oamenii la care eu tin dar care m-au lasat si o sa ... o sa  . Ma simt pustiita , anul asta a fost greu si trist , iar anul care vine , nu se stie. :]
In fine , discutam la anu , sper ca voi sa fiti fericiti si voiosi , va doresc sincere bucurii si sper sa aveti un an frumos !
Ascunsa 

5 comments:

  1. Bănuiesc că acum suntem două care urîm revelionul :)
    Și pe mine mă face toată lumea fițoasă fiindcă nu sunt fericită de sărbători, dar nu pot să zâmbesc convingător în perioada asta. Îmi vine să le dau la toți cu ceva în cap >.<

    ReplyDelete
  2. Ma gandesc ca ai si un motiv pentru care urasti revelionul, dar nu inteleg de ce daca nu esti fericit in legatura cu ceva te include lumea in categoria de fitosi, adica fiecare simte cum vrea, nu poti fi fericit la comanda...

    Daca tot am intrat in acest nou an, doresc sa iti zic, ca fericirea ta depinde de tine, asa ca nu mai fi trista, vezi lucrurile care te intristeaza si fa ceva cu ele in asa fel incat sa poti fi fericita iar daca nu poti de una singura cere-i ajutorul lui Dumnezeu, El sigur poate.
    Anul acesta poate sa fie frumos si pentru tine, doar daca tu iti doresti asta!

    ReplyDelete
  3. Eu nu-l urăsc.Urăsc doar ce au devenit ceilalți.Happy new year! :*

    ReplyDelete
  4. Eu nu urăsc deloc revelionul. Adică, anul trecut am avut o problemă cu toate sărbătorile astea, dar acum sunt ok. Plus că anul ăsta chiar m-am distrat.

    ReplyDelete
  5. Plitisitor... anu asta sau mai bine spus din an in an revelionul devine saracacios.

    ReplyDelete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu