Friday 1 November 2013

Vreau sa ma ascund.

  Da , regret o multime de chestii si imi e dor de o multime de lucruri si de o multime de oameni.
As fi vrut sa fie langa mine aseara cand mi-am facut curaj sa-i zic lui Urs ca-l plac , as fi vrut sa fie langa mine , Pafi ar fi stiut ce sa-mi spuna , era ultima seara de octombrie , e prima zi de noiembrie iar eu trebuie sa gasesc o metoda sa nu mai dau ochii cu Urs cate zile o sa am .
Macar m-a refuzat frumos , a fost la fel ca cu D. , doar ca acum e mai greu , doar ca acum sper sa nu dau ochii cu el , doar ca acum ma urasc mai mult.
Mi-e dor sa scriu .
Nu , nu asa cum scriu acum , mi-e dor sa scriu ca inainte , mi-e dor sa fiu eu , am inceput sa nu ma mai Ascund iar asta imi aduce doar lucruri rele , vreau sa fiu din nou Ascunsa , vreau sa scriu pe blog...vreau sa vorbesc cu Pafi.
Dar n-o sa vorbesc.
Nu mai e ce-a fost in nicio privinta , totul merge aiurea , cum sa ma ascund de un baiat care intamplator e la acelasi liceu cu mine si care intamplator incepe la aceeasi ora si pleaca acasa la aceeasi ora si care intamplator merge in statia in care merg si eu si ia microbuzul pe care-l iau eu si merge la magazinul la care merg eu ?
Mda..ar trebui sa ma concentrez pe testul ala la franceza , dar azi o sa fac tot posibilul sa ma ascund , sa nu-l vad , azi si mereu , trebuie sa gasesc o scuza...sa fac ceva , macar la asta poate ma pricep.
Ascunsa.

No comments:

Post a Comment

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu