Tuesday 22 October 2013

N-am nevoie de ei.

         Faza cea mai naspa nu a fost aceea ca s-au facut glume pe seama mea , nu-i bai , mereu se fac glume , in special pe seama bobocilor  , in special pe seama mea.
Bai-ul a fost ca Urs nu mi-a luat apararea , a ras cot la cot , bai-ul a fost ca aproape mi-a tras clapa a III-a oara , si mai bine o facea decat sa mi se intample ce mi s-a intamplat.
Bai-ul a fost ca m-am saturat de oameni carora le e lene sa mearga mai devreme cu mine ( Urs ) sau sa nu poata sa se intalneasca cu mine pentru ca e meci la tv  ( D. ) sau o multime...de chestii.
El cu o ea , o anume ea , colega de clasa cu el , cu care *din pura coincidenta* are si poza pe fb , si cu care vorbea cam cum vorbeste/vorbea cu mine.
Iar eu ? Eu eram pe langa ei , in special in spate si zambeam la ...glume .
Cand de fapt , tot ce reuseam sa-mi zic era " Nu plange  , nu plange , nu plange , sa nu indraznesti sa plangi."
Si n-am plans , n-am lacrimat , desi , probabil pe fata mea se citea exasperarea.
Pentru ca ma durea , o nenorocita de durere pe care am mai simtit-o , nu-i mare lucru , asta nu-i nimic pe langa multe alte chestii , dar....aveam atata incredere ca de data asta o sa fie altfel.
Si tipa aia e super faina , si are super glume , si m-a pupat chiar , si a zis ca-s draguta si as fi vrut sa pot sa-i zic ca si ea e draguta dar in mintea mea era ceva gen * Daca te mai atingi o data de el o sa-ti scot ochii si-o sa te oblig sa-i inghiti * 
Pentru ca da , sunt o fata al naibii de geloasa.
Dar adevarata problema nu e ea , e el .
El care m-a facut sa plang si pe care nu vreau sa-l mai vad dar pe care o sa-l mai vad , el cel pe care n-o sa mai fiu suparata pentru ca asa sunt eu , imi trece repede , dar tot el care la urma urmei e un ticalos ca oricare altul.
Poate ca m-am inselat , poate ca ceea ce vad/simt acum e ceea ce trebuie , poate el e genul de tip caruia ii place sa *cucereasca* fete , poate eu sunt o oarecare , poate vrea sa le cucereasca , sa le dea sperante si apoi la revedere.
Eu sunt proasta , nu-i bai  * de ce naiba tot zic nu-i bai , numai el zicea nu-i bai ! *
ma bucur macar ca nu i-am aratat ce simt de fapt..
Nu stiu ce-o sa fac.
M-am gandit ca as putea sa indur totul ... si m-am gandit ca as putea sa incerc sa-l elimin din viata mea , pe el cu sentimente cu tot , atat cat mai pot , asta ar fi partea mai usoara , dar eu mereu aleg ce-i mai greu , ca doar de .
Si a fost nasol cand s-au pupat , chiar si pe obraji , si cand  a facut un apropo ca se vede pe fata mea ca-s geloasa , si stiu ca se vedea , pentru ca pe fata mea mereu se citeste , totul . 
Credeam ca o sa fie altfel..
M-am mai certat si cu colega-mea de banca , deci probabil maine stau singura , si e cam naspa pentru ca dau si test la mate , ma rog , nu-mi pasa , m-am saturat sa-mi cer eu scuze chiar si cand nu e vina mea , m-am saturat de oameni care daca nu te cauta inseamna ca lor le e bine , m-am saturat ca eu sa-mi fac timp sa-i ascult si sa-i inteleg pe toti indiferent de starea mea , si pe ei sa-i doara aproape in cot de mine , mai ales cand le e bine.
M-am saturat sa fiu hipersensibila si sa depind de altii .
As vrea sa ma urc pe un bloc si sa strig in gura mare ca n-am nevoie de ei , ca n-am nevoie de nimeni , si da , m-as minti , dar ar fi al naibii de satisfacator sa cred asta macar cateva secunde .
Imi pare rau ca nu prea v-am mai citit , dar nu am timp , nici sa dorm n-am timp , dar acum ma duc sa dorm si sa mai imi plang putin amarul pe care l-am acumulat pe drum. 
Intre patru pereti pot sa plang , e comod.
Ascunsa.

1 comment:

  1. Ohhh.shit.De ce te atasezi tu asa repede de oameni?:o3
    Incearca sa scapi de el cat mai poti.Imi amintesc ca si eu am fost dezamagita cand un anumit "el" nu mi-a luat apararea, si aveam nevoie de asta..Persoanele de genul nu merita atentie..sau sentimentele cuiva.

    ReplyDelete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu