Thursday 18 April 2013

O scrisoare trimisa.

     Ei bine , vreau sa va spun ca ieri a fost o zi frumoasa , chiar daca s-a incheiat cu lacrimi.
Am plans doar pentru ca m-am gandit ca nu stiu matematica deloc si m-am cam enervat , dar nu asta conteaza , voiam sa va spun ca...
ca.....
A ajuns scrisoareaaaaaaaaaaaaaaaa !
Ei bine, nu a fost o surpriza asa mare , stiam ca va ajunge , aveam incredere in El si in entuziasmul meu , cred ca pentru prima oara . 
            D: A venit . 
            Eu : Cine ? 
            D: Scrisoarea . 
            Eu : Seriossssssssssssssss ? fhsoiefhosihg saowpao dkfpfopfopep [ aici ma dadeam cu capul de tastatura , glumesc ] O DOAMNEEEE !!
            D: Emotionant . 
                                                                  [.....]

Evident ca D. al meu a fost rece , ma asteptam , doar ca era chiar prea rece..am crezut apoi ca s-a suparat si bla bla , imi venea sa plang , credeam ca nu i-a placut si chiar l-am intrebat si a spus " se poate spune si asa " . 
Eram dezamagita , regretand chiar experienta , dar apoi a spus : " Ma bucur sa vad ca insemn atat de mult pentru cineva  , asta e chiar mai mult decat mi-am propus in viata. " 
Si mi-am dat seama ca D. e de fapt cam melancolic si usor impresionat.
Cred ca scrisoarea si-a facut datoria si sper ca sentimentele mele sa fii iesit din fiecare cuvant , cred ca s-a simtit special , asta doream , sa se simta special , sa vada ca eu nu ma joc , ca eu cu adevarat tin la el , il iubesc , sa nu mai fie atat de indiferent.
Ihm , cred ca mi-a reusit si cred ca voi mai repeta experienta.
Sa va mai spun ca a citit-o si maica-sa ? 
Ce rusineee ! 
Dar mi-a zis ca nu s-a putut abtine si ca dansa a deschis prima scrisoarea , pacat , mi-a zis ca l-a intrebat de unde cunoaste pe cineva tocmai din Constanta , iar el , sec ca deobicei " E treaba mea. " , dar ma bucur ca a zis asa , pana la urma asta e secret.
Ei bine da , sunt mai linistita acum si azi am avut o mica surpriza , din parte unor colegi , de fapt , nu a fost o surpriza intentionata , oricum , asta poate o povestesc in alt ceas.
Sper ca totul sa iasa bine si asa cum imi doresc, daca imi doresc bine nu stiu , eu zic ca da . 
Da , da , dorintele se pot indeplini daca vrei cu adevarat , scrisoarea a ajuns , eu chiar mi-am dorit....
P.s : Micutii mei demoni , abia astept sa-mi fac timp sa va citesc blogurile , imi pare rau ca am mai tras chiulul....
                                                          
                                                                Ascunsa.
                                                                              Cine alta  ?

15 comments:

  1. Omg omg omg omg! A ajuns! Si n-a fost magar! Iiiii >:D< Imi vine sa dansez! <3 Wa ce ma bucur :* >:D< Mai multa incredere Alex :* >:D<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu se poate sa-mi trimiti tu vreun comentariu si sa nu zambesc . Esti cea mai buna prajitura , esti o clatita !

      Delete
  2. Abia așteptam postarea asta! :X Da, ce bine. Cam rece totuși... nu prea pot să îmi imaginez ce a zis mama lui când a citit scrisoarea. Și cum zice furelise... mai multă încredere. Sunt curioasă ce urmează acum!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei urmeaza , ce sa urmeze , simulari si note mici probabil , la mate mai ales . Intentionez sa-i mai trimit o scrisoare dupa simulari , acum ca am prins curaj i-as trimite zilnic , dar no ..

      Delete
  3. Trebuie să credem întotdeauna în ceea ce ne dorim cu adevărat!Nimic nu e întâmplător...Sper că ai avut parte de o surpriză plăcută din partea colegilor tăi!Ai grijă de tine!....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da surpriza a fost ok doar ca s-a cam dus pe parcurs , ma rog , vom vedea. Asa e , trebuie sa ne dorim mult si sincer.

      Delete
  4. Se pare că am pierdut eu ceva! Trebuie să mă documentez! :)

    ReplyDelete
  5. Ce frumos!^-^ parca este o secventa dintr-o carte...Ma bucur ca ai avut curaj s-o faci si nu credeam ca mai exista baieti care sa fie impresionati de astfel de lucruri...Se pare ca D. este o persoana mult mai sensibila decat lasa sa se vada...Sincer,sunt destul de mandra ca iti citesc blogu',esti o persoana mult mai curajoasa decat afirmi..Te pup :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da , D. este o persoana minunata dar e foarte inchis in el. Ei bine scrisoarea asta cred ca a fost cea mai mare nebunie pe care am facut-o in viata , voiam sa simt si eu ca traiesc.. hi hi .
      Esti foarte draguta , eu sunt mandra ca imi cititi blogul . :d

      Delete
  6. Trăiască democraţiaa!YUuupyy!Şi bine că ..offf,cât mă bucur că D. nu a vorbit urât cu tine sau că nu ţi-a închis în nas..off!Iubirea asta chiar îl schimbă pe om!

    ReplyDelete
  7. Deci chiar ma bucur ca a ajuns pana la urma scrisoarea..Foarte tare ca a citit-o si maicasa:))..Poate dupa asta nu va mai fi la fel de rece..cine stie..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh , nu cred ca o scrisoare are asa mare putere ca sa schimbe un om dar mna..e bine cred.

      Delete
  8. Daadadadadadaaaaaaaaa!
    A venit. Și a citit-o mami lui, serios?!
    Ce frumos Alle! :*

    ReplyDelete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu