Wednesday 5 December 2012

Ce sa-ti spun..

  Mda... Aaa.. Ar trebui sa spun Mos Nicolae fericit sau ceva ?
                      In fine , iarna frumoasa in general !
Poate ca observati deja starea mea usor sumbra.. ati ghicit , iar vin si ma plang pe blog ..
                      Dar hai sa nu incep cu partea rea .. incep cu aia buna .
Deci..am luat notele dorite in teze , si anume 8 la mate , 9 la romana ( pfiuuu ce emotii! ) si 10 la georgrafie.
Mi-am dat seama in seara asta ca Dumnezeu ma iubeste . Defapt stiam..dar in seara asta am simtit-o pana la lacrimi .
As vrea sa povestesc aici ce s-a intamplat mai exact dar stiu ca nu prea e bine sa zici .. oricum multumesc !

Pai..cam astea sunt singurele parti bune..
      Acum doua zile m-a lovit iar un val de singuratate , de " a nimanui " . M-am gandit iar la D. ( inevitabil ) , cu Pafi nu prea mai vorbeam pentru ca trecea si el printr-o faza mai aiurea si e genul de persoana care nu vrea sa iti spuna problemele lui , ca sa nu-ti bati tu capul , urasc asta ! Si am fost trista..am vorbit cu Pafi si si-a cerut scuze de o suta de ori desi adevarata problema eram eu.. am iesit de pe mess ca sa pot plange linistita , sa ma adun si sa scriu intr-un caiet . E un caiet pe care l-am facut anul trecut , vroiam sa i-l dau Claudiei la sfarsitul clasei a VIII-a ca amintire de la mine , nu mai scrisesem in el din martie si chiar am sa scriu curand ce am scris in seara aia ( 3 decembrie ) .
Pafi mi-a dat si mesaj , continutul fiind : " Scuze..stii tu , ca-s prost.. Asa fac mereu , si o fac involuntar .. asta e chestia rea .. daca ar fi voluntar as putea-o stapani . Iarta-ma >;d< "
Uite !
O persoana careia ii pasa de mine , m-am mai certat cu oameni , dar niciodata nu si-a batut cineva asa capul cu mine , el tot spunea ca nu e vina mea ..dar era .
Mno..s-au adunat atatea chestii , vezi ce-nseamna sa nu scrii mai des..
Oricum...am scris intr-un document ce am scris in caietul ala si i-am dat si lui Pafi pentru a intelege mai bine un anumit lucru si in fine , mi-a zis ca i-au dat lacrimile .. ( am scris si de el putin acolo , si de D . ) o sa intelegeti totul cand voi copia aici..
Alte chestii ...
Am crezut ca incep sa-l uit pe D. , si chiar asa a fost , cred .. habar n-am , dar in seara asta iar am plans..si iar m-am gandit.. A intrat pe mess si mi-a zis " Doamne .. ma urasc , unde e cineva sa-ti zica ca esti un idiot atunci cand ai nevoie ... tocmai cand are omu' nevoie de tine nu raspunzi . In fine , am iesit , ma duc sa-mi trag cateva perechi de palme .. "
Eu nu am raspuns fiindca o ajutam pe mama la bucatarie , e ciudat cum eu nu sunt acolo cand are nevoie de mine ... dar cum eu am nevoie de el zilnic . Cum vreau sa stiu ce face si cum e , daca e bine desi stiu ca nu prea are ce sa se intample si totusi..Am nevoie de el pentru a zambii degeaba . Ma tot complexeaza gandul ca lui nu-i pasa , ca eu pentru el nu insemn mai nimic probabil , si cu toate astea...continui sa ma mint , dar il iubesc ! Am spus-o ! Ce sa fac ? Asta e ..
Apoi .. cand am venit la calculator si am vazut alea deja inghetasem fiindca nu stiam ce a patit si bla..Si am avut urmatoarea discutie cand a intrat :
         A. - Mmmm :-w . Vrei bataie ? 
        D. - Ehm..nu , multumesc :)) 
       A. - Nu puteai sa astepti sa vin la pc , ce ai patit ? 
      D. - Neh , nimic . 
      A. - Zi-mi :| . 
     D. - Neh.. doar aveam nevoie sa ma descarc ...:))
     A. - Da pai descarca-te , acum nu ma lua cu chestii ca nu-mi zici si bla..
    D. - Pai , azi intr-o pauza vorbeam eu cu aia tot felu' cand intorc privirea si o vad pe Georgiana ca se uita la mine , si normal ce sa fac eu in momentu' ala decat sa-mi intorc repede privirea in alta parte :| :)))
Si tot ce-a fost in capul meu dupa era " De ce ai facut asta ? De cee ? Chiar, de ce? ... " x_x
I hate myself..
  A. - Copil 
  D. - Mda 
Super tare , eu imi fac griji ca sa citesc ca vezi doamne nu a reusit sa se uite el in ochii dom'soarei . VIATA CRUDA ! Dar.. ca deobicei , imi calc pe inima si zic :
   A. - Pai..s-a mai uitat la tine si alta data deci ai inca un motiv in plus sa-i vorbesti . 
   D.- Da..poate o sa o fac si pe asta , dupa ce o sa reusesc sa ma uit la ea . :-j
   A. - N-ai deloc incredere in tine .
  D. - Mai am motive ? :))
  A. - Da.. evident . 
  D. - Cum ar fi ?
Ne ne ne ! Sa nu crezi ca am sa iti spun acum cat esti de dragut , ca fetelor le plac baietii timizi ( in general ) , esti amuzant si iti pastrezi oarecum inocenta aia de copil . In plus , arati destul de bine , ca doar ..de , imi place mie , deci te rog . Dar ma gandesc , ce fata trebuie sa fie destul de bleguta incat sa zica astea , clar nu eu! Huh !
  A. - Ei na , vrei flatat acum , daca iti zic eu asa e , taci ! :))
 D. - Nu-mi plac incurajarile inutile . As prefera mai degraba un " esti un idiot " sincer . 
A. - Merci pentru incredere , esti de treaba . 
Apoi am mai vorbit dar deja eram plina de nervi pana i-am zis " Am impresia ca vorbesc cu peretii " si el a zis " Cine stie.. "
Mda , eu stiu ca e idiot , dar asa e cu mine..adica , ma refer..cat de orb trebuie sa fi sa nu iti dai seama ca o fata te place de atata timp ( eu ) , si mno..nu cred ca-s asa actrita buna . Si daca si-a dat seama , atunci e dureros ca imi zice tot felul de lucruri . De aici trag concluzia ca nu stie , mai bine , mai aflu si eu ce face..Ma gandeam cum e cam inutil ce zic eu.. Bai , macar daca l-as mintii nu mi-ar parea rau , dar el considera niste " incurajari inutile " , chestii total adevarate..treaba lui .
Ma rog..as mai spune multe dar deja e lunga postarea asta , in plus ...maine am simulare la mate si sunt praf!
Iarna magica ! Merci pentru citit . :)

9 comments:

  1. ce dragut arata blogul tau asa..de sezon(parca vorbesc de noul lay's de sezon :)) )
    Nu fi trista te rog...stiu mai bine decat multe persoane cum e sa fi singur,fara absolut nimeni in jur.
    Iarna magica...imi place prea tare chestia asta nu puteam sa nu zic si eu :D scuze ca te copii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc , stai linistitaa ! Imi place ca ma " copii " , cu totii trebuie sa avem o iarna magica !>;d<

      Delete
  2. Este clar ca el nu-si da seama.. si te considera doar o prietena..
    va trece si asta in cele din urma..

    ReplyDelete
  3. Este clar ca el inca nu si-a dat seama ca il placi...
    Eu ti-am spus pe mess ca o sa iei note mari :D Iti urez succes >:d<

    ReplyDelete
  4. Baieti idioti! Da' ce? Tre' sa le scrii cu avionul pe cer ca ii placi? asfbsjkgbfdngnfdjn. Scuze, ma resimt dupa o anumita faza de aseara :D Scuze pentru jignire. Alex, daca ii atat de idiot incat sa nu observe, nu te merita. Stiu, e greu.. plangi, te consumi, esti trista, dar toate astea vor trece la un moment dat :) Crede-ma pe cuvant. Antonia aici. Terminat! :)

    ReplyDelete
  5. ma bucur pentru notele tale!poate e timpul ca D.,sa-si dea seama de ceea ce simti!
    seara faina iti doresc!

    ReplyDelete
  6. Regret nespus ca sufletul tau e trist.
    De fapt, doream sa-ti spun ca imi place mult stilul tau de a scrie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei . Eh..lasa sa nu regreti , imi trece mie !
      Multumesc ca ai trecut pe aici si ma bucur nespus ca-ti place ! :*

      Delete
    2. Oh, am mai fost si alta data dar, nu am lasat "urme". Voi mai trece, pentru ca imi place. O seara buna!

      Delete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu