Wednesday 3 October 2012

Realitatea doare.

Vise .
Cu asta ma hranesc , realitatea este prea urata si prea grea . Intotdeauna am crezut ca visele pacalesc durerea,ca o amana sau cel putin aduce un aer mai placut . Dar cateodata te saturi chiar si sa visezi , te saturi sa te minti cu idei care nu se vor implini , lucruri imposibile. Prea putine vise devin realitate , poate ca daca ar deveni nu ar mai fi vise . Nu stiu cum as putea sa explic, dar tot ce stiu este ca viata nu e o carte , nici un film , loc in care se poate intampla orice si oricand , viata doare . Ce ? O copila de 14 ani stie ce e durerea si vorbeste ca o filozoafa ?
Stii ce .. e blog-ul meu , scriu ce cred , ce traiesc si ce imi place . Nu sunt un om mare , nu am sufletul mare ca sa poata suporta o durere mare .. durerea de acum imi ajunge si unele lucruri chiar dor . Nu stiu .. nimic nu merge si nu are sens . Parintii mei se cearta , tata ma omoara cu examenele , prietenii nu stiu nimic despre mine , iubesc pe cine nu ar trebui , ma lupt zilnic cu lacrimi interioare si imi zic in gand  "Nu plange , nu plange , nu plange ! " . Nu vreau sa plang , dar in seara asta o sa plang pentru ca toata ziua m-am abtinut si deja mi se inunda inima. Chiar si acum cand scriu pe blog..am ochii inlacrimati , si imi plang de mila si nu stiu ce sa fac. Sunt atat de singura si cateodata nici pe Dumnezeu nu-l mai simt aproape . Mi se pare firesc , sunt atatea suflete pe pamantul asta , atatea probleme si atatia oameni care chiar au nevoie de ajutor , nu am dreptul sa ma plang , nici macar sa visez la o viata mai buna . Dar durerea e asa .. dureroasa , nu mai vreau , nimeni nu ma asculta , nimeni nu ma iubeste , nu am nimic din ce vreau . Macar de as putea sa invat , macar de l-as multumi pe tata , macar asta de as avea .. dar nu am . Nimeni nu se gandeste la mine si stii draga jurnalule , eu nu sufar dupa atentie , dar am nevoie de o imbratisare cateodata , am nevoie sa simt ca ii pasa si de mine cuiva .. chiar am ! Nu vreau sa invat  , nu pot , nu imi place , nu vreauuu , nu pot sa slabesc , nu am ambitie , nu am inteligenta , nu am prieteni si nici macar parinti care sa ma cunoasca ,nu am .. nimic . Defapt .. am doar ceva , am blog-ul asta si lacrimile . Multumesc celor care ma citesc si care comenteaza , sunteti minunati , simt ca fiecare din voi imi mai sterge cate o lacrime din sufletul meu ascuns .

1 comment:

  1. Alexandra : M-au impresionat cuvintele tale , crede-ma ! Nu pot spune ca stiu prin ce treci pentru ca nu am trecut si nu trec prin sentimentele pe care le ai in totalitate , dar in 50% din ceea ce ai scris aici ma regasesc si eu , asa ca permite-mi sa iti dau un sfat prietenesc !
    Atunci cand inveti , inveti pentru tine! Nu trebuie sa multumesti pe nimeni fiindca nimeni nu-i poate multumi pe oameni! Invata pentru tine si multumeste-te pe tine ! Gandeste-te ca viitorul tau se construieste prin invatare si lasa multumirile altora. Stiu colegi care parintii lor erau pretentiosi cu notele...vroiau ca odraslele lor sa ia numai note de 10.Asta s-a intamplat...au invatat lectiile pe de rost pentru nota si au obtinut nota 10 pe moment iar cand a venit timpul examenului de bacalaureat au picat cu note de 2 sau 3.Dar pana atunci au fost parintii multumiti! Cand inveti trebuie sa inveti constant si fara incarcatura mare si vei avea rezultate bune pe toata perioada.(un sfat)
    Eu nu sunt de acord cu oamenii care spun chestii de genul :,,aaaa...esti inca copil si vorbesti despre durere sau greutati" ! Eu spun ca indiferent de varsta greutatile si durerea exista , acestea raportandu-se (oarecum) la varsta noastra. Eu te cred in totalitate !
    Imi pare rau sa aud ca parintii tai se cearta ! Nu stiu ce pot spune aici fiindca chiar nu stiu.Eu am crescut fara un parinte (fara tata) si nu am avut deci parte de ,,cearta intre parinti" . Iti spun doar atat : Pretuieste-i pentru ca ii ai ! Chiar daca ei uneori nu o arata , ei te iubesc din adancul inimii fiindca esti fiica lor , fata lui tati si a lu' mami! Nu uita asta...Pentru ei tu esti cea mai speciala persoana.
    Iti doresc sa treci cat mai repede peste acest moment !

    Si de-aici din departare
    Iti trimit o imbratisare >:D<

    ReplyDelete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu