Thursday 11 October 2012

Joi , nu miercuri .

Daca tot am scris de miercuri..hai sa scriu si de joi !
Ziua asta a inceput oribil , nu aveam cu ce sa ma imbrac , parul imi statea ca naiba (inca imi sta) . Am iesit din casa nervoasa la maxim , injurand tot ce exista pe lumea asta de la mine pana la scoala,casa,dimineata,viata etc..Am mers singura fiindca i-am zis Anei sa plece fara mine ca altfel intarzia , am mers repede . Imi era frig , cerul avea nori pufosi si albi , soarele abia se lipea de cer..era frig, si nu e vorba doar ca imi era frig, aveam o geaca urata pe mine fiindca daca mai stateam sa caut alta ajungeam la pranz la scoala ..Am plans aseara , am avut o discutie care a sapat putin in amintirile mele , dar o sa povestesc despre asta in alta zi . Oricum , am ajuns la scoala si mi-am dat seama ca am uitat doua caiete,telefonul si un hanorac pe care am promis ca i-l dau Claudiei ..OHHH  ! Aveam dirigentie a doua ora , m-am invoit de la dirigu sa ma duc acasa sa imi iau lucrurile , am luat-o si pe Cristina cu mine..Dupa ce mergem noi ce mergem , fiindca stau departe de scoala .. ajung in fata portii siiiii :
Eu : Nu , nu , nu , nu , nuuuuuu !
Cristina : Ce-ai maa , ti-e rau ? :))
Eu : Sunt cea mai proasta fata de pe pamant !
Cristina : Stiam , dar de ce ?
Eu : Mi-am uitat cheile in geanta , si geanta e la scoala , si usa e incuiataaa , si scoala e departe , si geamurile nu sunt larg deschise , o sa morrr , urasc ziua asta !
Cristina : Doamne..ba tu esti chiar proastaaa , fratee , n-ai creieri in capul ala ? Cum sa faci ma asa ceva ? :)))))
Si dai si raziii ! Am intrat in curte , si am ras cu lacrimi de prostia asta , nu stiam ce sa fac , daca ma intorceam la scoala si iar acasa..pierdeam prea mult timp , v-am zis ca stau departe de scoala nu? Sa iau microbuzul nu puteam fiindca banii erau la scoala..
Eu : Am o idee !
Cristina : Ia uimeste-ma . 
Eu : Suna pe cineva si ..
Cristina : O sun pe Cristina !
Eu : Da , da , sun-o pe Cristina si spune-i sa-i zica lui Andrei sa vina sa-mi aduca cheile ca ala e rapid si stie unde stau !
Bun .. sunam noi , se roaga Cristina de Andrei , vorbeste si cu dirigu care a ras si el de prostia noastra si a zis " Aoleuu.. e grav " . O sa va povestesc eu si despre dirigu dar alta data , tot ce e nevoie sa stiti acum este ca e un om in varsta , e un bunic pentru mine !
Andrei , genul ala de baiat care bea , fumeaza , golaneste , dar genul ala de persoana care vine repede cand il chemi , face orice sa scape de ore , stie tot ce misca si cunoaste pe toata lumea , ai nevoie mereu de un astfel de tip ! Cum ma asteptam , a venit alergand , parca a zburat , nu stiu cum a ajuns asa repede , dar a ajuns cu tot cu chei ! Intru in casa , iau tot ce trebuie , imi servesc colegii cu Nestea si pufuleti , iar apoi plecam , Cristina asigurandu-se ca nu am uitat nimic .
La scoala a fost bine , imi era rusine de dirigu dar nu mi-a zis nimic , am desenet la scoala si Cristina ma pupa intr-una fiindca " Imi place cum deseneziiiii ! "
Dupa ore , m-am intalnit cu un postas si mi-a dat o carte , apoi la scoala de arte . I-am luat profesoarei mele de desen o ciocolata aseara  dar fiindca a stat atatea ore in geanta era mototolita.. totusi i-am dat-o si a ras , a zis ca ii plac lucrurile de genul asta , a ras fiindca era mototolita ciocolata . A desfacut-o si a impartit-o cu noi asa cum face mereu iar apoi am desenat . Am stat cinci ore sa termin un desene , plus inca doua de ieri , cine zice ca sa desenezi e lucru usor nu stie deloc despre ce e vorba ! Miliarde de hasuri si umbre si lumini . In microbuz aglomeratie..ora de varf..niste barbati ce pareau de 40 si ceva de ani se uitau urat la mine , probabil pentru ca eu stateam jos si ei in picioare . Imi pare rauuu , nu sunt nepoliticoasa dar eu am un ghiozdan de vreo 7 kg in spate , e voluminos si ocupa mai mult spatiu , asa ca ..scopul scuza mijloacele !
Am ajuns acasa..eram praf , sunt praf , e dezastru in camera , urasc asta , dar n-am timp sa fac curat..Dimineata am lasat geci pe jos , zeci de bluze in pat , blugi , genti pe jos , nutella pe dulap , telefoane , pixuri , agenda , hartii , sifonierul este vraiste . Ahhh ! Urasc mizeria.. Luni dau test la mate , am de invatat la fizica si romana .. Si..starea mea e inca aiurea .. Desenul la care am lucrat sapte ore ( ok , stiu ca nu e impresionant dar profa a zis ca e foarte bine si mno..chiar mi-a luat mult , daca aveti vreo parere , atat buna cat si rea , nu ezitati sa mi-o scrieti,numai bine ! )

6 comments:

  1. Ce mai zi ai avut,si eu ma pricep la desen,e o pasiune ce ma linisteste enorm :D

    ReplyDelete
  2. Wow.. Ce zi încărcată!
    Desenul mie mi se pare chiar frumos.
    Mi-aș dori să pot și eu să desenez așa de frumos.. Artistic! :D

    ReplyDelete
  3. Desenul este sooper . Se pare ca ai avut o zi nu tocmai buna dar peste cativa ani iti vei aminti de aceasta zi si va fi o amintire placuta !

    ReplyDelete
  4. E foarte fain desenul. Imi place.
    Si fara zile de astea viata ar fi plictisitoaree :)) :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dap , asa este , mai ne trebuiesc si zile cu peripetii . Si eu va multumesc pentru comentarii si laude . Pupici !:*

      Delete
  5. si eu mi.am uitat cheile odata la scoale . Eu intrasem in panica mare :))) .

    Foarte frumos desenul :*

    ReplyDelete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu