Thursday 4 October 2012

Durere dizolvata .

Lacrimile sunt sarate .
O noua zi , o noua dezamagire . De ce ? De ce sfarsesc mereu singura plangand in patul meu si ascultand melodii triste ? De ce nu ma pot aduna si de ce ma doare asa tare ?... Imi privesc camera , atatea amintiri... , papusa de portelan , Domnul Tep , ursuletul meu de la 3 ani , fetele de perna pe care le am de cand m-am nascut si inca le iubesc ca in prima zi in care am realizat ce sunt , paturica rosie cu ursuleti , veioza in forma de ursulet mova ,primita cadou la 6 ani , desenele de pe pereti , lustra cu Pinocchio pe ea,cartile vechi ale mamei , tablourile , inimioara cu mesaj , maimuta agatata de sifonier ..atatea amintiri . Camera mea este de copil . Vesela si plina de amintiri , sufletul meu insa e trist . Peretii ma omoara , nu stiu.. mi-e atat de dor de zilele alea in care stiam ca papusile vorbesc atunci cand eu dorm , cand ma trezeam dimineata si le analizam ca sa imi pot da seama daca sunt asa cum le-am asezat cu o seara in urma , serile in care dormeam in bratele prietenei mele , Claudia .. zilele in care radeam cu prietenii , de dimineata pana seara ma jucam si eram super fericita cand primeam papusi noi . De ce nu am apreciat.. Plang si imi amintesc , si m-as teleporta in lumea aia si nu as mai pleca .
Am trecut doua zile de cand nu am vorbit cu Dragos..dar azi l-am bagat in seama ca sa aflu ca a gasit o fata draguta si ... Si ma bucur , acum chiar am un motiv sa incetez cu visele , un motiv sa il uit cu adevarat . Nu stiu de ce plang , eu chiar vroiam sa se intample asta  , dar probabil ca sufletul omului tremura cand mai pierde ceva . Cred ca ma doare faptul ca mi-a zis asta in ciuda faptului ca stia sentimentele mele pentru el , defapt , a fost o respingere , ceva gen " Hai acum lasa-ma in pace te rog..nu te mai suport ! " . E corect..asa trebuie sa fie . Nimic nu merge bine , mi s-a stricat geamul iar tata m-a certat desi eu stiu ca nu e vina mea , domnul diriginte vrea sa ii spunem saptamana viitoare licee la care vrem sa mergem dar eu nu stiu ce as putea sa fac..nu am nici un vis , nici o speranta , nu vreau la nici un liceu . Nu mai vreau sa ma fac profesoara , nu vreau sa fac nimic ! M-am simtit .. asa de jignita , asa de " buna de nimic " azi ,si defapt mereu ma simt asa dar azi..a durut . Tocmai discutam despre licee , Claudia vrea la liceul Mircea pentru ca acolo este " alesul inimii ei " si este un liceu bun , Bianca evident ca o sa se duca dupa ea , ma gandeam sa dau si eu acolo cand Bianca mi-a zis " Tu.. la ce liceu sa dai ? Nu cred ca ai medie de Mircea , mai ales la examene , hm ..poate Sanitar ? " . Am zambit superficial si m-am abtinut sa nu plang .. media noastra difera doar cu cateva sutimi , mai ales media mea fata de Claudia ..si ei bine stiu ca nu sunt eu prea isteata , dar daca m-as stradui as putea avea rezultate egale cu ea la examen . Am fost iar exclusa , a fost ceva spus cu rautate .. dupa ce mi-a furat prietena , iubitul si multe alte lucruri , nu inceteaza sa ma jigneasca . Stiu ca ar fi satisfacuta sa intru la un liceu prost , stiu ca nu ar suporta ideea sa fiu la acelasi liceu cu ele , stiu ca vrea sa ma indeparteze si mai mult de Claudia si stiu ca in toti anii astia am stat cu o persoana falsa ca ea doar pentru Claudia , doar pentru ca ea o iubeste asa cum ma iubeste si pe mine , cica .. Sau poate ca eu sunt cea falsa , dar oricum as fi , de ce nimeni nu ma sprijina , de ce chiar si colega mea de banca a zis " Tuuu , la Decebal ? =)) " cand i-am mentionat acest liceu .. de ce am impresia ca toata lumea ma uraste si de ce nu fac fata , de ce plang cand ar trebui sa invat ? Stiu ca orice minut pierdut pentru plans este un minut in care pot sa imi salvez media .. dar nu , eu sunt obisnuita sa pierd , sa nu lupt si doar sa plang . Nu intentionam sa scriu pe blog , dar durerea mea se dizolva in cuvinte , si credeti-ma , am nevoie de asta ! Ce pacat ca Dumnezeu nu poate sa se coboare din cand in cand la noi , cu trupul nu doar cu sufletul , si sa ne ofere o mana calda . Dar asta ar fi prea mult , Dumnezeu desigur ca poate , dar de ce ar face asta , daca ar face-o pentru cineva , nu as merita sa fiu eu persoana aceea, merit lacrimile si durerea si doar atat ...
Multa sanatate va doresc !

2 comments:

  1. Pai invata ca sa iei note mari la examene si sa le dai peste nas acelor fete ! si nu mai fi trista.. sunt sigura ca sunt invidioase pe tine, altfel de ce ar fi rautacioase?

    ReplyDelete
  2. Mai întâi vreau să spun că de când te citesc (şi e ceva vreme), am început să te cunosc mai bine. Am simţit toate cuvintele din postări şi într-o anumită măsură mă regăsesc în tine. Cât despre ceea ce ai spus aici, nu eşti căsătorită cu Claudia sau ceva, nu? Nu trebuie neapărat să mergi la acelaşi liceu unde merg şi alte colege din clasa ta. Du-te la ce liceu simţi tu că ai vrea. Dacă tu crezi că ai medie de liceul la care vrei să te înscrii, du-te acolo. Treaba e să te gândeşti bine la ce decizie să faci. Zâmbeşte :)

    ReplyDelete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu