Friday 21 September 2012

Doua lepse .

Viziuni din viata  ne-a dat doua lepse cu care mi-am permis si eu sa ma joc :3 .
Leapsa numarul 1 .

-Care este prajitura voastra favorita ?
 Clatite :3
-Iarna/Vara ?
 Vara
-Daca l-ai vedea pe Mos Craciun ce i-ai spune ?
 Nu stii cat ma bucur ca existi !
-Ce regrete aveti ?
 Nu stiu , regret mai multe lucruri .. :-)
-Crin sau Base ?
 Nu ma intereseaza .
-Ce animal ti-ar place sa fi ?
 O pasare , sa calatoresc si sa stau toata ziua printre nori .
-Care este primul lucru pe care il observi la un baiat/fata ?
 Ochii , parul .
-Ce te enerveaza cel mai mult la o persoana ?
 Falsitatea.
-Porti ochelari noaptea ?
 Port si ziua . (cateodata :">)
-Ce parere ai despre viata ?
 Orice lucru venit de la Dumnezeu este nemaipomenit . 

Leapsa numarul 2 .

-Ce culoare au ochii tai ?
 Negrii 
-Spune 5 lucruri pe care la faci in timpul liber .
 Citesc
 Desenez
 Blog
 Calculator 
 Curatenie . ( Dar lucrurile astea le fac fie ca am timp liber sau nu pentru ca sunt prioritare pentru mine,deci..da! )
-La mare sau la munte ?
 Iubesc marea dar deoarece este la doi pasi de mine , aleg munte .
-Culoarea preferata ?
 Albastru,gri..
-Iti place de cineva ?
 Cred ca nu .. 
-Spune-mi un banc , vreau sa zambesc : 
 Nimeni si Prost au ajuns la mare.Se duc sa faca baie :
 Nimeni se inneaca , Prost suna la salvamar !
 -Ajutor , se inneaca Nimeni !
 -Tu esti prost ?
 -Da , eu sunt !


Leapsa e pentru toata lumea ! ^^

3 comments:

  1. tare bancul de la final :))
    Ma bucur ca ai preluat lepsele si imi plac raspunsurile tale :)

    ReplyDelete
  2. Ochii negri! Ador persoanele cu ochii negri! <3 Spune-mi ca esti si bruneta :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aww <3 . Multumesc ! Hm..nu sunt bruneta , parul meu este saten inchis :d

      Delete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu