Sunday 30 September 2012

De-as intelege...

Stiti cum este sa simti ca cineva se gandeste la tine ? Dupa parerea mea , este un sentiment tare placut .Ca atunci cand vii iarna din furtuna de zapada , in camaruta calduroasa a bunicii cu miros de gogosi presarate cu zahar pudra . Zambetul de copil iti apare pe fata si te simti oarecum important . Tu , nu ai nici o dovada ca este adevarat .. , poate fi imaginatia ta , visul tau , speranta ta , dar in momentul ala , esti sigur ca e adevarat , stii ca se intampla , stii ca cineva se gandeste la tine si la randul tau si tu faci la fel . De ceva timp nu am mai simtit un astfel de sentiment ,  nu a mai fost nimic precum mirosul dulce de gogosi abia luate de pe aragaz . Este firesc . Vechiul meu amic , Florin , sau Skizz cum i-am spus mereu, cred ca a reusit in sfarsit sa imi dea ignore . Dar este putin , am fost infiorator de rea cu el desi stiam ca el se gandeste la mine , ca sunt ca sora lui mai mica , ca ii pasa de mine , ca a fost al II-lea baiat care a plans pentru mine , lucru care mi se pare ceva special la un baiat si care s-a intors mereu dupa ce i-am aruncat cuvinte reci si nepasatoare. M-am intrebat mereu de ce , de ce fac un astfel de lucru si de ce el , pe care l-am ranit mereu , s-a intors mereu .De cate ori trebuie sa astepte un om sa fie ranit ca sa isi dea seama ca trebuie sa renunte ? Da .. am fost si sunt o persoana ingrozitoare cu accent de ciudata .Erau zile in care ma gandeam fara incetare la el , dar m-am plictisit de persoana lui , si asa a ramas . Imi zicea problemele lui iar eu ii raspundeam sec cu " Asta e .. , nasol.. , aham.. " iar el , resemnat , imi spunea " Tu de ce esti asa nepasatoare domnisoara ? ... "  . De ce ? Nu stiu . Nu au fost multe persoane care sa se gandeasca la mine , pe majoritatea le-am alungat cu indiferenta mea , fara nici un regret , nici o remuscare . Stiu ca e rau si incorect , stiu ca daca ii dau un sms cu un simplu " imi pare rau " o sa se intoarca si o sa se poarte cu mine ca si cu un inger . Dar eu nu merit asta , eu vreau sa plece , sa fuga si sa uite de mine , pentru ca , asa cum mie nu imi place indiferenta cu care ma trateaza altii , sunt sigura ca nici lui nu ii place . De ce nu poate sa imi pese mai mult , sau macar sa imi pese , de persoanele care ma iubesc si carora le pasa de mine , dar in schimb , dau atentie celor care le e indiferent daca sunt sau nu acolo , sau celor care nu ma cunosc . De exemplu Dragos , are momente cand ma baga in seama , cand imi mai arunca cate o petala de speranta , dar probabil ca face asta doar din plictiseala , pentru ca il mai fac sa rad si pentru ca nu are ce face in acel moment .. ei bine , nu stiu de ce , dar mie imi pasa de el , il plac , il iubesc intr-un oarecare fel . Sau ..azi , am fost la biserica . Stiu ca nu e bine sa zic , poate suna a lauda , dar nu.Azi la biserica s-a intamplat ceva ciudat . De partea cealalta a covorului din mijloc era un batranel , dar unul voinic , care statea pe un scaun si plangea , defapt , incerca sa isi ascunda lacrimile . Nu am putut sa nu ma uit la el , desi urasc sa ma holbez , pentru ca stiu cat e de neplacut , nu am putut , nu stiu daca m-a vazut , probabil ca da , dar oricum de plans tot plangea si nu putea sa se abtina . Si cum ma uitam eu asa am inceput sa simt durere , imi era o mila inconstienta de bietul om , imi doream in momentul ala doar sa ii treaca supararea , chiar il rugam pe Dumnezeu sa ii ia orice durere , chiar incepeam sa plang si eu . Mno.. eu stiu ca sunt sensibila si mai ales in biserica unde cred ca toata lumea este , dar totusi , de ce sa plang eu pentru o persoana pe care nu o sa o mai vad niciodata probabil , pe care nu o cunosc si nu am nici o treaba , iar pentru unii oameni care ma iubesc nu arat deloc mila sau compasiune . Oricum , mi-am sters repede lacrimile pentru ca nu suport femeile batrane care se uita la tine de parca vii de pe alta lume si am plecat in alt loc , ma intrebam totusi de ce era suparat acel om si care era oare viata lui . Avea pe mana dreapta un tatuaj. O  ancora , un an pe care nu-l mai retin si doua initiale . 
Dar de ce mi-ar pasa ? Sunt chiar asa ciudata ? Sau poate ca... 

4 comments:

  1. Nu esti deloc ciudata !
    In ceea ce-l priveste pe amicul tau nu cred ca ai de unde sa stii ce ii place si ce nu sau ce ii convine si ce nu.
    Pentru faptul ca el iti povestea ce avea pe suflet asta nu inseamna ca plange la tine ci inseamna ca el are incredere maxima in tine. Stii cum e : Nu poti spune oricarui om de pe strada ce poarta sufletul tau , poate nu poti spune nimanui , dar unei persoane speciale tie ii spun . Gandeste-te la alternativa asta : ca el daca iti spune ceea ce are pe suflet inseamna ca pentru el esti cea mai speciala persoana. Eu zic sa nu stai indiferenta in aceasta situatie si nu te astepta acum la el sa vina la tine(parerea mea). Poate ca nu trebuie sa pari prea impresionata de lucrurile spuse de el , dar afla ca pentru el conteaza extrem de mult pentru faptul ca il asculti .

    *Tot ce am spus este o simpla parere .Nu va stiu situatia si nu pot interveni eu in asa ceva .Doar ce am citit aici m-a facut sa spun aceste cuvinte.
    Imi cer scuze daca cuvintele mele isi gasesc alt sens decat acela pe care vreau sa il transmit eu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu ai gresit , stiu ca are incredere in mine pentru ca si eu am in el , dar nu stiu , au plecat atat de multe persoane incat incep sa cred ca eu sunt problema.Nu vreau sa il intorc din drum fiindca mi-e frica sa nu ma port iar aiurea , mi-e frica de reprosuri si ..cred ca daca destinul va vrea sa mai vorbim , asa va fi! Multumesc pentru comentariu :* .

      Delete
  2. Cred ca e doar impresia ta,nu e adevarat cand spui ca ii alungi pe toti si nu e adevarat nici cand spui ca te comporti urat cu ei,cu indiferenta pentru ca daca ar fi asa n-ai mai scrie despre ei.Vad ca esti constienta ca iti pasa de acele persoane si daca si lor le pasa de tine atunci unde e problema?Nu indeparta oamenii doar pentru ca ai tu impresia ca asa trebuie,fii increzatoare in tine.

    Nu-ti face griji,e chiar fain sa fii ciudat,persoanele ciudate se distreaza cel mai bine si sunt cele mai vesele :D.Mie imi plac persoanele ciudate caci atrag atentia prin modul lor unic de a fi.Mie mi s-a zis de multe ori ca sunt ciudata,si ce? Sunt ciudata pentru ei foarte normala pentru mine :D.Acum serios vorbind,chiar nu cred ca esti ciudata,fiecare om are anumite particularitati care poate altora nu le plac,dar asta nu te face ciudata.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc pentru incurajari,sfaturi si comentariu ! Apreciez ! :* >;d<

      Delete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu