Monday 6 August 2012

Noaptea ..

Dupa ce am scris pe blog postarea aceea despre lucrurile enervante pe care le fac parintii mei , a doua zi imediat mama s-a imbolnavit destul de serios asa ca a fost nevoie sa o ducem la spital..ironic nu ? Oricum, au internat-o iar astazi au presupus ca are astm bronsic :( Au trecut vreo trei zile cred de cand nu este acasa si ma simt cu adevarat goala..adica da..nu mai tranteste nimeni usile,nu ma mai intreaba nimeni daca mananc si nu ma mai bate nimeni la cap , cel putin nu toata ziua pentru ca tata vine seara acasa .Imi e dor de ea , am vorbit la telefon dar nu este acelasi lucru , sper doar sa fie bine si sa se intoarca curand acasa.Vorba aceea " Rau cu raul dar mai rau e fara rau :|" .Am ramas o noapte singura acasa si a fost cu adevarat relaxant , am reusit sa ma asez in sufragerie pe canapea si sa respir adanc in intuneric .Ma relaxeaza tare mult noaptea si mai ales daca sunt singura acasa . Imi place deseori sa privesc panza cerului si sa caut luna de la ferestrele mele mari din hol .. , defapt nu " a cauta " nu este verbul potrivit pentru ca ea este aproape in fiecare seara in acelasi loc , se uita la mine , sau mai bine zis eu ma uit la ea .Cand se asterne intunericul peste noi simt ca intreg pamantul se curata de rautatea oamenilor , de rutina aceea zilnica pe care o avem toti , este ca si cum se elibereaza de niste lanturi grele .. exact asa ma simt si eu cand sunt singura acasa si cand e noapte . Dar asta este doar o iluzie , doar aici in mica mea casa este sentimentul ala de libertate , cel putin asa cred si asa simt eu .. daca privesti mai departe in oras ai sa gasesti cluburile galagioase , parcurile unde asculta muzica adolescentii  si restaurantele pline . Cred ca pentru ei nu este nici o diferenta intre noapte si zi , este si normal , este frumos sa te distrezi intr-adevar doar ca pentru mine nu este nimic mai frumos decat racoarea serii , intunericul ce astupa fiecare cladire si fiecare forma de viata si luna , misterioasa si mereu acolo .. 

Personal cred ca noaptea s-au intamplat cele mai importante lucruri ,s-au scris cele mai frumoase povesti de dragoste si tot noaptea gandurile si ideile mele au luat o pauza , nu mult intr-adevar pentru ca tot noaptea este un moment prielnic sa ma gandesc la trecut , la viitor si prea putin la prezent . Nu as putea descrie in cuvinte frumusetea serii , este ceva unic iar atunci cand stelele sunt presarate pe cer nimeni si nimic nu ma mai poate opri din incantarea mea singuratica pe care o stiu doar eu , este acolo in sufletul meu , nu mi se exprima pe chip dar nici nu este nevoie ,pentru ca noaptea nu ma vede nimeni , nu ma ascund de nimeni , noaptea sunt doar eu , doar Alexandra .. Suna putin ciudat , mereu sunt Alexandra, doar ca ziua in contactul cu alte persoane diferite personalitati mi se ridica la suprafata , cateodata rea , cateodata nervoasa , cateodata fericita si tot asa .. ei bine nimic de genul asta nu se intampla noaptea , noaptea ma simt eu insami , indiferenta fata de toata lumea , gandindu-ma doar la mine sau la nimic cateodata .. , doar privesc , fara sa gandesc , asta numesc eu relaxare. 

1 comment:

  1. Noaptea mă simt în largul meu. Sunt nopţi când nu pot să dorm din anumite motive şi privesc lune, privesc stelele... şi mă gândesc - poate că îmi voi întâlni şi eu steaua mea într-o bună zi... Numai noaptea pot să stau singură, fără să mă păzească nimeni, fără să mă verifice cineva. Parcă noaptea nimeni nu îndrăzneşte să mă deranjeze. Noaptea e paznicul meu cel mai bun.

    ReplyDelete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu