Friday 10 August 2012

Ce facem vara ?


Pai .. in general pentru persoanele care stiu sa se distreze, vara este plina de aventuri . Desigur nu ma refer doar la aventurile in dragoste, acele relatii de o vara care se sfarsesc apoi ca si cum nu s-ar fi intamplat , ma refer in special la plimbari , petreceri , mers la munte , la plaja etc . Hm .. desigur ca eu nu am facut nimic de genul asta pentru ca parintii mei nu au niciodata bani pentru plimbari , dar au bani pentru orice altceva..lucru cu care eu nu sunt de acord , ok ... muncesti dar asa mereu mereu .. trece viata pe langa tine si nu ai facut nimic.In fine , nu pot sa ma plang pentru ca cel putin locuiesc in judetul Constanta asa ca plaja e mereu la dispozitia mea insa nu prea o vizitez sincer , pur si simplu sentimentul nu e la fel de placut ca atunci cand stai la distanta si vii la mare special pentru asta , eu pot experimenta sentimentul ala doar la munte.Ieri am realizat ca mai este o luna de vacanta si mi-am pus intrebarea " Eu ce am facut vara asta ? " , asa ca o sa o iau de la inceput desi inca nu s-a sfarsit dar nu cred ca mai pot face mare lucru de acum incolo . 
Pai vara mea a inceput anul acesta cu lectura , in luna iunie am terminat cartea " Deriva continentelor -Russell Banks " , carte pe care am primit-o de la domnul diriginte pentru "rezultatele deosebite la invatatura " . Sincer nu prea am fost incantata , este genul de carte cu doua povesti intr-una . Personajele din ambele povesti se intalnesc undeva la sfarsit dar ceva foarte superficial dupa parerea mea , sunt descrise multe nopti de dragoste , ceva ce nu mi-a facut prea multa placere sa citesc .. si sa fim seriosi , am doar 14 ani .. in fine , iar pe deasupra finalul este unul corect dar destul de aiurea..Intr-un fel sau altul este o carte buna doar ca probabil nu este genul meu si plus de asta mai mult ca sigur dirigintele meu nu a citit cartea respectiva :]]. Urmatoarea carte pe care am savurat-o a fost " Baltagul-Mihail Sadoveanu " , carte pe care sunt sigura ca au citit-o generatii la rand , pe noi ne-a pus doamna profesoara de romana sa o citim , a fost ok cartea , am imprumutat-o de la o vecina si in doua zile am terminat-o si am citit tot atunci "Popa tanda-Ioan Slavici " . 
Pe la sfarsitul lui iulie am fost cu tata la un targ de carti pe care il are in fiecare vara pe faleza , sunt multe carti bune , noi si unele chiar ieftine , de acolo mi-am achizitionat anul acesta urmatoarea carte pe care am citit-o , aceasta fiind " Portalul spre taramul Mirrorscape - Mike Wilks " , geniala cartea , sper sa apuc sa o recitesc candva .. este fantastica , are multa aventura , actiune si parca te vrajeste , o recomand cu multa incredere mai ales celor de varsta mea si celor fascinati de supernatural . Tot de la targ am mai luat si " Jurnalul unui pusti meu " si " Limitele magiei -Graham Joyce " , mai am foarte putin si o termin. Iar acel jurnal ,chiar este un jurnal doar ca nu unul obisnuit :d . 
Cam atat despre lectura , alte lucruri nu am facut cine stie ce , am mai urmarit niste anime superbe , da , ma uit la anime de ceva vreme , un an sau doi si le ador . Am urmarit : Romeo si Juliet , Vampire knight , Vampire knight guilty , Paradise kiss , Zero no tsukaima si Special A , iar in momentul de fata astept urmatoarele episoade din : Naruto shippuden , Bokura ga ita , Itazura na kiss , Gungrave si Shugo chara . Recomand absolut tot . M-am uitat si la cateva filme , am fost si la plaja de cateva ori , am mai iesit pe afara , in iunie m-am indopat cu cirese , am mers cu rolele si in rest calculator . Nu a fost o vara si nu este o vara prea agitata , este o vara asa mai in stilul meu , mult somn , multa odihna si relaxare B-) .Luna aceasta o sa ma duc putin pe la o matusa ceva si cam atat . Mai jos o sa gasiti poze cu " vara mea " . 




 
Descrierile de pe spatele cartilor :
Deriva continentelor- "Captivant si vizionar,comic si sfasietor totodata,Deriva continentelor e unul dintre acele romane care te inghit cu totul,care te proiecteaza , pentru o vreme , intr-o alta lume,invitandu-te sa-i cunosti peisajele si oamenii.
E un portret crud al sufletului Americii contemporane si prinde viata prin oameni de rand,care se afla in cautarea unei Americi mitice,un loc unde nu vor ajunge niciodata.Iar destinele lor tragice ii dau lui Russell Banks posibilitatea sa exploreze atmosfera rasista si discriminatorie din sudul Statelor Unite : o poveste a sperantelor pierdute si recastigate,a unor vieti fragile si mutilate de nedreptate si de neputinta,de amagirea si de cruzimea visului american.
Portalul spre taramul Mirrorscape- "Ascunsi pe unul dintre culoarele vechii scoli de pictura,Mel,Ludo si Wren devin martorii unui ritual straniu : maestrul lor , Ambrosius Blenk, aflat in fata uneia dintre minunatele sale picturi,deseneaza in aer un semn enigmatic,dupa care dispare brusc.Cei trei prieteni descopera cu uimire ca maestrul a patruns in propriul sau tablou.Dar misterele corupte ale negustorilor din Nem afla acest secret si il rapesc pe Abrosius Blenk.Pentru a-l salva,Mel,Lundo si Wren pleaca intr-o calatorie plina de aventuri in imparatia tablourilor de pe taramul Mirrorscape.
Limitele magiei- "Ce te faci atunci cand singura baza pe care o ai este intr-o lume in care lucrurile sunt si , in acelasi timp,nu sunt?Si mai ales daca tu crezi si nu crezi in ea?
La douazeci de ani , Fern se pregateste pentru cele mai mari schimbari din viata ei de pana acum.Mama ei , singura persoana apropiata,cea care o calauzeste,trece printr-un scandal care ii pateaza reputatia , se imbolnaveste grav si este internata.Fern e acum singura,nevoita sa se descurce cu tot felul de probleme si cu vecinii ei hipioti.Dar mai ales,sa Intrebe . 

1 comment:

  1. Vara asta mi-am făcut plinul cu nişte cărţi (şi încă n-am terminat de citit pe toate) :)

    ReplyDelete

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. " - M.Eminescu

" In ochii fericirii ma uit pierdut si plang. "  - M.Eminescu